هاشمی:در هیچ مسابقه‌ای حریف را دست‌کم نمی‌گیرم اما دیروز یک لحظه این اتفاق رخ داد

سیدمصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری تیمش مقابل همیاری زنجان اظهار داشت: بازی سخت و قابل پیش‌بینی بود که جدال سختی را پیش‌رو داریم. سالن این تیم مملو از جمعیت بود که یکپارچه تیمشان را تشویق می‌کردند البته در برخی مواقع هم شیطنت‌هایی را انجام می‌دادند.

خبرگزاری فارس: هاشمی: پایین بودن کیفیت بازی‌ها دلایل زیادی دارد/ صمد در پلی‌آف قطعا با مهرام است

وی ادامه داد: کوارتر اول را راحت بردیم اما در کوارتر دوم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم و همین باعث شد که اختلاف امتیاز بسیار کم شده و نیمه نخست را بازنده به رختکن برویم. من در هیچ مسابقه‌ای حریف را دست‌کم نمی‌گیرم اما دیروز یک لحظه این اتفاق تلخ برایم رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان تلاش بسیار زیادی انجام دادند، با اینکه تیم حریف دفاع پرفشار را در دستور کار خود قرار داده بود با این وجود توانستیم برنده شویم. به نظرم بازیکنانم با شجاعت تمام در میدان حاضر شدند و از آنها راضی هستم.

هاشمی در خصوص اینکه چرا پس از گذشت یک نیم‌فصل همچنان بازی‌ها بدون کیفیت و کم‌امتیاز دنبال می‌شود گفت: این مشکلی است که باید ریشه‌یابی شود. به نظر من موضوعات مختلفی در این کار تاثیرگذار است. دیر بسته شدن تیم‌ها، نداشتن اردوی تدارکاتی پیش‌فصل، عدم هماهنگی و محافظه‌کاری می‌تواند دلایلی بر بی‌کیفیتی لیگ باشد.

وی ادامه داد: عناصر تهاجمی هم مانند صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و اصغر کاردوست در خارج از ایران بازی می‌کنند که این هم تاثیرگذار است. از سوی دیگر بازیکنان خارجی هم به جز اسپنسر که در پتروشیمی بازی می‌کرد سایر نفرات چندان در کار حمله موفق نیستند. البته فقط یک تیم در لیگ می‌تواند بازیکنان با این کیفیت را با ارقام ماهانه 40 یا 50 هزار دلاری جذب کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درخصوص شایعاتی که در مورد صمد نیکخواه بهرامی مطرح می‌شود، گفت: صمد قطعا با مهرام خواهد بود و این موضوع پیش از رفتن او به چین هم مشخص شده بود. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم صمد با ما قرارداد دارد و او نسبت به مهرام تعصب دارد و اگر من به صمد بگویم که به او احتیاج دارم قطعا جایی نخواهد رفت. او کاپیتان مهرام است و من افتخار می‌کنم که بیش از 10 سال با وی کار کردم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: